Voorbereidingen - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Ineke Hart - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Ineke Hart - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: AliedenIneke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

17 April 2012 | Nederland, Drunen

Wij (Alied en Ineke)gaan 28 april beginnen aan de Camino! Een wandeling van ong 1000 km.van ST. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostela.We hopen na 37 dagen in goede gezondheid en vriendschap,(maar daar twijfelen we niet aan!)aan te komen in Santiago de Compostela.
Via deze webblog houden we jullie op de hoogte!

• 18 April 2012 - 08:03

Annemarie:

Hola senoras,

Nog veel plezier met de voorbereidingen! We zullen jullie volgen!
    Dikke kus Annemarie

• 19 April 2012 - 12:21

Dorrith:

Nog even en dan is het zover, veel plezier met de voorbereidingen en ik volg jullie op de voet.......
    groetjes Dorrith

• 21 April 2012 - 20:22

Lia:

Ik zal de wekelijkse wandelingen met jullie even moeten missen, maar 'k ga jullie volgen!
    Nou meiden, nog even lekker genieten van en met het thuisfront de laatste dagen.
    Heel veel succes maar vooral ook veel plezier onderweg!
    lieve groetjes,
    Lia
    en natuurlijk ook van Sjef

• 22 April 2012 - 16:56

Janny En Koos:

heel plezier en wij zullen jullie volgen en hopen op veel mooi weer

groetjes koos en janny

• 22 April 2012 - 17:40

Rien En Annette:

Goeie reis, veel wandelplezier. We gaan jullie volgen - niet te voet - op internet.

• 23 April 2012 - 05:53

Maltaonline:

Hoi Ineke, wat goed van jou / jullie! Het is een hele opgave en ik wens je heeeeeeel veel sukses en wandelplezier! Hopelijk werkt het weer mee! Veel groetjes en sterkte, Anne-Marie

• 24 April 2012 - 08:00

Frank:

Veel succes dames jullie zijn top!
    Ben trots op jullie, wat velen zouden willen doen, doen jullie gewoon.

VENGAAAA!!!

XXX

• 26 April 2012 - 19:20

Marjella:

Ineke en Alied, veel plezier tijdens tevens bijzondere tocht. Succes!

• 26 April 2012 - 22:04

Cees & Ria:

hee zussie .. en Alied ook uiteraard .. top hoor .. vandaag regende t pijpestelen .. maar de verwachting wordt steeds beter .. elke dag n graadje dr bij .. komt goed !! .. wij wensen jullie heeeeel veel wandelplezier .. veel leuke ontmoetingen .. gesprekken .. vergezichten .. slaapplaatsen .. ontbijtjes .. lunchjes .. dinertjes .. tussendoortjes .. foto's voor later .. GEZONDHEID !! .. géén blaren .. maar wel n tocht om nooit te vergeten .. we gaan jullie volgen .. enne op zn Brabants .. houdoe war

• 27 April 2012 - 06:46

Wim En Mieke:

Hoi Ineke,

Nog 1 nachtje en dan is het zover,heel veel wandelplezier toegewenst voor jullie tweetjes en we gaan jullie volgen.

Groetjes,Wim en Mieke

• 27 April 2012 - 17:03

Maurice:

Geweldig,zo,n fantastisch avontuur!
    Geniet van de bijzondere tijd mét elkaar.
    Dit wordt beslist een groot hoogtepunt.
    Héééééél véééél plezier

• 27 April 2012 - 20:10

Marja Van Doleweerd:

Vanaf deze plaats wens ik jullie heel veel succes maar ook heel veel wandel plezier.

Ik krijg het druk om al die pelgrims te volgen,maar als je Paul en Tine nog ziet ""DE GROETEN""

TOI, TOI, TOI.

• 27 April 2012 - 20:20

Carla:

Buenas noches,
    Nog een nachtje slapen dan is het zo ver, spannend!!!!
    Voor morgen een goede reis en overmorgen een goed begin van jullie tocht.
    Geweldig wat julllie gaan doen, ik ben er jaloers op.
    Muchas suerte y adios, Carla

• 28 April 2012 - 14:33

Wilma Venrooij:

Hoi Alied (en Ineke), wij hoorden zojuist van Henk van jullie voornemen. Wat een geweldig idee en daarom wensen wij jullie een hele goede reis met stiekem de hoop om dat zelf ook nog eens te mogen doen! Heel veel groetjes, Wilma en Wil

• 29 April 2012 - 22:09

Bert En Clasien:

Nou dames, de eerste dagen zitten er op.
    Heel veel plezier op jullie reis naar Santiago de Compostella.
    We volgen jullie avontuur natuurlijk op internet

Wandel ze en tot in juni.

• 30 April 2012 - 13:33

Henk:

hallo meiden
    Na een zware eerste tocht volgt hoop ik een zonneige tweede dag. ik ben blij dat jullie de eerste dag goed zijn doorgekomen en het weer beter is geworden. Veel genieten en natuurlijk veel foto's maken.
    succes
    Henk

• 30 April 2012 - 16:03

Valery:

Hi Alied, ik ben benieuwd hoe de eerste dagen zijn gegaan en of jullie vandaag in het oranje zijn gegaan.

• 15 Mei 2012 - 17:45

Johan/ Nolly Martens:

Hallo wandeldames,

Zoals wij kunnen lezen verloopt jullie tocht voorspoedig.
    Van hieruit dan ook veel succes toegewenst en petje af voor jullie.
    Volgen jullie reisjournaal en zijn benieuwd naar jullie belevingen.

Groetjes,

Johan en Nolly