wijn - Reisverslag uit Azofra, Spanje van Ineke Hart - WaarBenJij.nu wijn - Reisverslag uit Azofra, Spanje van Ineke Hart - WaarBenJij.nu

wijn

Door: AliedenIneke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

07 Mei 2012 | Spanje, Azofra

We hebben nog wat tijd over, dus nog even een berichtje. Weer een uur bezig geweest met de foto´s maar, schande, schande, het lukt ons maar niet. Weer een mooie wandeldag gehad, alleen maar door wijngaarden. En ja, daar wordt je dorstig van! Dus bij het diner (lees, pelgrimsmaaltijd a 10 euro), weer een fles soldaat gemaakt. Prachtig wandelweer gehad en het wordt alleen maar beter volgens een medepelgrim. Vooruitzichtn: zeker 30 graden! Nee, jullie horen ons niet klagen! Nog steeds geen problemen met de spieren of zo. We zien wel andere dingen om ons heen! Vanavond slapen we in een onderkomen wat speciaal voor pelgrims is gebouwd. Niks mis mee, alhoewel het een beetje op een gevangenis lijkt. Wasje gedaan, dus we lopen er weer fris bij..... We zijn erg blij met jullie reacties. Erg leuk om toch een beetje met "thuis" verbonden te zijn! Gisteren hebben we in Navarette een waanzinnig diner gehad. We dachten dat we een kapitaal moesten afrekenen, maar.....gewoon 10 euro! Ongelooflijk... Morgen komen we, als het goed is, aan in Santo Domingo. Ja, Thea, van de kerk, die we beslist gaan bezoeken! Nu lekker slapen in ons " hok" en morgen weer gezond op!....Groeten allemaal en tot een volgend verslag...

• 07 Mei 2012 - 18:59

Maurice En José:

Bon nochi dames,

Erg leuk om via deze weg op de hoogte te blijven van jullie avontuur.
    Op tijd een flesje wijn doet wonderen.......
    Jammer dat we nog geen foto,s kunnen zien maar we proberen wel een beeld te vormen van al dat moois.
    De tijd vliegt hier,waarschijnlijk bij jullie ook.
    Dat zal wel extra warm worden met de hoge temperaturen én die zware rugzakken.
    Geniet,Geniet,Geniet en héél veel plezier.

José en Maurice

• 07 Mei 2012 - 19:08

Corrie&Kees:

Hele dagen klimmen en dan nog een klim om in je bed te komen op 3 hoog, het kan niet op.
    Het volgende moest ik van Corrie vragen, was het iets,die mannen, die uit alle hoeken en gaten kwamen?

• 07 Mei 2012 - 19:46

Marga En Hans:

Fijn om te lezen dat jullie mooi weer krijgen. Dat loopt toch een stuk lekkerder. Slaap lekker dadelijk en veel loopplezier morgen.
    Dikke kus

• 07 Mei 2012 - 20:02

Henk En Guus:

hallo meiden en Alied een foef van Guus .
    Nou jullie sloffen wel met het mooie weer. Ik ben blij dat jullie het nog goed naar jullie zin hebben en geen blessures hebben. Ik hoop wel dat jullie morgen het volgende plaatsje kunnen vinden na het drinken van die liter wijn op, grapje. Ik hoop dat de wijn gesmaakt heeft.
    Wel apart die ooievaars. Volgens mij heb je dit ook in Nederland. Volgens mij ergens in Drenthe.
    Alied jij als kenner van computers,jij kan toch wel een foto doorzetten. Misschien kan een andere pelgrim jullie een tip geven.
    Blijven jullie constant in de bergen of houdt dit op zeker moment op. Het lijkt mij toch erg zwaar om constant de hellingen te nemen.
    Houdt de moed er in meiden en heel veel wandelplezier.
    Alied I love you en knuffel van Guus

• 07 Mei 2012 - 20:20

Anita En Peter:

Hi Allied en Ine,

Hier even een reactie uit Rijen, want wij volgen de reis aan de hand van jullie leuke berichten. We zijn al helemaal verwonderd dat jullie niet eens te moe zijn om ook nog 's avonds berichten op het net te zetten. Wel hartstikke goed van jullie om elke dag zoveel te lopen en wij stellen ons voor dat er inderdaad geen enkel stukje vlakke weg te bekennen is.
    Wij wensen jullie heel veel succes en blijf die berichtjes maar lekker plaatsen.

groetjes Anita en Peter

• 07 Mei 2012 - 20:39

Marja:

Wat gezellig om jullie verhalen te lezen.En wat een conditie om die bergen te beklimmen .
    Fijn ook dat het weer wat beter is geworden.
    Heel veel plezier.
    Groetjes Marja.

• 07 Mei 2012 - 21:09

Hans En Ellie.:

Hoi Alied en Ineke,
    Dat kris kras de berg op gaat morgen weer goed lukken met die lekkere wijn! Lekker van genieten want jullie hebben het tenslotte meer dan verdient. Een paar vragen zijn er bij mij naar boven gekomen, b.v. Hoe krijgen jullie de was droog? Of staat er voor algemeen gebruik een droger? En hoe gaat het met de taal? Gebruiken jullie een boekje of spreken ze allemaal Engels? Jullie liggen waarschijnlijk nu al in dromenland, energie opdoen voor morgen. Week twee is net begonnen en jullie kunnen nu al bijna een boek vol schrijven. Ga zo door dames!

Liefs uit Zoetermeer.

• 07 Mei 2012 - 21:28

Jo En Marion:

Hoi Alied

We hebben je gevonden!!!
    Heel veel succes en vooral samen genieten !!
    We volgen jullie.

Lieve groetjes van ons.

• 08 Mei 2012 - 05:06

Annemarie:

Wat een luxe zeg ;-)!

• 08 Mei 2012 - 06:37

Helen:

Hoi Alied,

Leuk om jullie reisverslagen te lezen. De Wandelvierdaagse in Nijmegen moet straks toch wel een eitje zijn, die haal je op je sloffen!
    Heel veel wandelplezier en groetjes, Helen

• 08 Mei 2012 - 08:00

Koos And Marina:

Hello Alied
    We keep a map in one hand as we read about your travels. We are happy to hear about the trip so far. It looks like you will see some fine scenery along the way. Are there any Ozzies on the tour? How many walkers altogether?
    We admire your enthusiasm and energy. koos gets tired just reading about your journey!
    We hope that you enjoy the rest of the trip. Happy travels and safe trekking. Looking forward to hearing and seeing more.
    Hugs and kisses
    Koos & Marina

• 08 Mei 2012 - 10:44

Karen:

He lieve mama en Ineke,

Wat super leuk, al die verhalen. Lees ze elke keer met veel plezier. Ben blij dat het goed gaat. Het weer hier wil niet echt opschieten. Paar dagen ok, maar komend wknd weer 12 graden. En wij hebben ons eerste buitenfeestje dus beetje jammer. Vnvnd ga ik
    Gezellig bij papa eten en daarna nog even sporten.

Heel veel succes met lopen en zie de nieuwe verhalen wel verschijnen.
    Dikke kus

Ktje

• 08 Mei 2012 - 11:48

Marjella En Geert:

Leuke verslagen gemaakt hoor. gezellig om te lezen wat jullie zo onderweg meemaken.
    Ondertussen zijn jullie al weer aan de wandel. veel plezier nog en succes met weer een dag wandelen.
    groetjes uit een regenachtig Waalwijk.

• 08 Mei 2012 - 15:00

Valery:

We zijn blij dat alles op rolletjes voor jullie gaat. Als je zo goedkoop kunt eten ben je straks minder kwijt dan als je thuis was gebleven. Sparen tijdens een vakantie, wie doet jullie dat na. Geniet er nog van en tot het volgende verslag van jullie.

• 08 Mei 2012 - 18:02

Koos En Janny:

hier even een berichtje van je broer en schoonzus, wij zitten op het ogenblijk in frankrijk en zijn op weg naar spanje andere kant dan waar jullie heen gaan en niet zo vermoeiend, wij wensen jullie een prettige wandeling toe en wij rusten wel voor jullie uit heel veel groetjes uit Pontorson
    Koos en Janny

• 08 Mei 2012 - 18:51

Marian:

na meiden, een heel leuk idee van jullie avontuur te vertellen, leekker warm wordt het, hier heeft het twee dagen de hele dag gesneeuwd, ong. 30cm lag op de weg, maar vandaag was het bij ons in lapland mooi weer en de weg is weer droog. Goed dat benen en voeten nog gezond zijn en verder kunnen lopen, veel plezier marian

• 08 Mei 2012 - 19:47

Marian Uit Drunen :

Hoi Ineke en Alied ,dames van de wandel.
    Wat n onderneming en wat genieten jullie van alles. Prachtig.
    Heerlijk om te lezen wat jullie meemaken, zou zo willen aanpikken maar ja ......Bekende verhaal.
    Wat het zigzaggen betreft ,is het niet zo dat je dat automatisch doet als je genoeg gedronken hebt ? Nog veel mooie kms en blijf genieten war en vooral hou alles heel.
    Zie uit naar het volgende verslag. De groeten aan de zon want die is hier op vakantie.

• 09 Mei 2012 - 14:31

Frank:

Moeders, deze reactie kwam van de aardige en behulpzame beheerder, nadat ik hem heb gesproken en jullie foto-probleem heb uitgelegd;

"Ik heb een test gedaan en het uploaden van foto's via e-mail werkt. De testfoto staat nog in het dagboek. Ik denk dat er dus iets mis is gegaan. De foto mag in ieder geval niet groter zijn dan 8MB en het is belangrijk dat het dagboek en wachtwoord goed in het email adres staan. Verder zijn de foto's inderdaad niet aanwezig op onze server en kan ik dus niet helpen om ze terug te krijgen."

Dus ik denk ook dat jullie toch iets niet goed deden. Probeer het gewoon nog eens nadat je de foto's eerst op de computer hebt gezet. Uploaden werkt denk ik het beste. Verder nie nadenken maar genieten met een grotere G dan je ooit hebt GGGGezien. XXX

• 09 Mei 2012 - 14:43

Janny:

Hi Alied en Ineke,

Is deze foto van jullie heb je dit met eigen ogen gezien?? als dat zo is
    heel mooi! De rugzak wordt op den duur steeds lichter toch?? gewenning!!
    fijne voortzetting van jullie reis!!

groetjes

• 09 Mei 2012 - 15:54

Henk:

hallo sportieve meiden
    Afgelopen weekend bij Henny gegeten. Was gezellig. Gisteren met Karen naar Oma geweest. Hebben samen naar Lingo gekeken. Vond ze gezellig. Vandaag komt Lyan eten.
    Hoe is het vandaag gegaan. Ik heb gekeken naar het weer. Volgens mij hebben jullie lekker zon gehad. Heb mij ziek gemeld. Ben gevallen met de fiets en heb mijn knie verdraaid.
    Wandelse en lekker genieten.
    Kusjes

• 09 Mei 2012 - 16:35

Josefine:

Hoi Ineke en Alied

Het lopen gaat jullie goed af zo te lezen.
    Jullie hebben mooie uitzichten onderweg, op olifanten??
    Geniet maar van het lopen, die foto's komen later wel.

Veel plezier!!!

Groetjes Josefine uit Kaatsheuvel

• 09 Mei 2012 - 17:32

Lytje:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey stoere wandelaars,

Wat een te gekke verhalen en wat een leuke reacties! Er leuk om jullie verhalen te lezen. Mam ik stuur je regelmatig een berichtje...Komen deze wel aan??? Of heb je het te druk met wijn drinken...hahahaha (grapje). Ik ben echt elke dag vol trots aan het opscheppen over jullie tegen collega's en vrienden.

Ik heb net even bij oma langs geweest. Alles gaat goed met haar. Je moet maar snel terugkomen zei ze. Ze vindt het maar een raar idee dat je als vrouw zijnde zomaar 6 weken je gezin verlaat...!!!Whahahaha Ik heb haar uitgelegd dat dat tegenwoordig niet meer zo heel raar is;-) Je moet de groetjes van hebben. Ik heb voor haar even verse bloemen op tafel gezet en even samen met haar gegeten.
    Nu ben ik bij papa. Hij had lekker wraps en een Griekse salade "a la groenteboer" klaar gemaakt. Was heerlijk!!

Aankomende zaterdag komt Jeroen weer thuis. En dan vertrekken we maandag ook naar het mooie Spanje:-)) Dan zijn we toch een beetje dichter bij elkaar..!!

Nou geniet van jullie mooie avontuur!!
    Ik volg jullie via deze site en we keep in touch.

Love u xxxxxxxx

• 09 Mei 2012 - 20:14

Lilian:

onvoorstelbaar dat jullie steeds weer zo goed slapen in steeds weer vreemde bedden. Ja zo te lezen is het toch echt een uitgelezen sport voor jullie. Blijf toch zeer benieuwd naar overige indrukken en alle verhalen wat jullie op het pad tegen komen. Zo te horen allebei nog geen heimwee.

heel veel liefs en een kus voor jullie allebei
    Lilian